تضمین بهترین قیمت

در “نت تن” با خیال آسوده خرید کنید.

“نت تن” تمام تلاش خود را میکند تا کالاها را با پایین ترین قیمت ممکن به مشتریان عرضه کند. در صورتی که کالای خریداری شده شما با قیمتی پایین تر از “نت تن” در فروشگاه های اینترنتی یا فیزیکی عرضه شود، “نت تن” اختلاف قیمت را با کمال میل به شما پرداخت خواهد نمود.

کالاهایی که شامل شرایط تضمین بهترین قیمت می شوند :

    کالاهای یکسان: کالاها باید از نظر رنگ، مدل، تاریخ مصرف (درصورت وجود)، محتویات بسته بندی کاملا یکسان باشند

    اصل بودن کالاها: تمامی کالاهای “نت تن” اصل بوده و از تامین کنندگان معتبر تهیه می‌ شوند. تنها کالاهایی شامل تضمین بهترین قیمت می ‌شوند که از اصالت آن‌ ها اطمینان حاصل شود.

    گارانتی و ضمانت: گارانتی محصولات و ضمانت آن‌ ها باید کاملا یکسان باشند.

    فروشگاه های مجاز: تنها فروشگاه‌ هایی برای مقایسه مجاز هستند که دارای نماد اعتماد الکترونیک از وزارت صنعت، معدن و تجارت باشند.

    موجود بودن کالا در فروشگاه: تنها کالاهایی شامل تضمین قیمت می ‌شوند که در زمان ارائه درخواست به “نت تن” در فروشگاه موجود بوده و قابل فروش باشند.

    “نت تن” ۹ درصد مالیات بر ارزش افزوده را در قیمت های خود در نظر گرفته است؛ از این رو قیمت مورد مقایسه باید با در نظر گرفتن مالیات باشد.

    ملاک مقایسه هزینه نهایی پرداخت شده از سوی مشتری است.

    کالاهای دست دوم و یا دارای ایراد شامل این طرح نمی ‌شوند.

    قیمت‌ های اعلام شده در حراج و مزایدات شامل این طرح نمی ‌شوند.

    کالاهایی که به صورت Market Place در فروشگاه های مورد مقایسه ارائه می ‌شوند(یعنی فروشنده موجودی آن کالا را در انبار خود ندارد و کالا را همان زمان از تامین ‌کننده خریداری می‌ کند) شامل این طرح نمی ‌شوند.

    کالاهایی شامل این طرح می ‌شوند که در محدوده جغرافیایی جمهوری اسلامی ایران به فروش برسند.

    قیمت مورد پذیرش برای مقایسه، قیمت یک کالا برای یک بار خرید است.

    قیمت های ارائه شده در سایت های مقایسه قیمت، مورد پذیرش نمی باشد.

مدارک مورد نیاز :

    عکس یا اسکن پیش فاکتور فروشگاه شامل:

    – نام فروشگاه، اطلاعات تماس، آدرس و مهر فروشگاه، نام خریدار، تاریخ و مدت اعتبار پیش فاکتور (تا ۲۴ ساعت پس از اعلام درخواست مشتری) اطلاعات محصول و نام گارانتی (درصورت وجود)

    – پیش فاکتور باید برای همان محصول باشد

    لینک صفحه کالای مورد نظر (در مورد فروشگاه های اینترنتی)

زمان ارسال درخواست:

درخواست مشتری باید حداکثر تا ۴۸ ساعت بعد از فاکتور شدن سفارش، از طریق ایمیل support@nettan.ir ارسال شود.

بررسی ثبت درخواست تا حداکثر ۳ روز کاری انجام می ‌شود.

پس از ارسال استعلام و در صورت تایید قیمت پایین ‌تر، اضافه مبلغ پرداخت شده  به حساب شخص واریز خواهد شد.

 

قوانین :

درصورتی که مشخص شود فردی قصد تخلف یا سو استفاده از این طرح را دارد، “نت تن” می تواند درخواست را مورد پذیرش قرار ندهد.

تضمین بهترین قیمت به عنوان یک طرح دایمی نبوده و “نت تن” می ‌تواند در هر زمانی اجرای آن را متوقف نماید.

پرداخت از طریق درگاه امن

پروتکل https:

فروشگاه از پروتکل https  استفاده میکند که میان کلاینت کاربر و سرور وب اطلاعات را  رمز نگاری می کند و این رمز نگاری توسط certificate ای که آن سایت به شما می دهد اتفاق می افتد و در نتیجه این پروتکل امنیتی بسیار بالا برای کاربر فراهم میکند.

تمامی پرداخت ها به صورت کاملا امن به وسیله کلیه کارت های عضو شتاب از طریق درگاه بانکی معتبر انجام میپذیرد.

ضمانت اصل بودن کالا

مشتریان می‌ توانند مطمئن باشند اصالت کالاهایی که در سایت “نت تن” می ‌بینند از پیش با دقت بررسی شده و قرار گرفتن آنها در سایت به منزله ‌ی تضمین اصل بودن محصولات است. از آنجایی که رضایت مشتریان برای ما در اولویت امور قرار دارد در صورت اثبات اریجینال نبودن محصولات، برگشت کالا کاملا رایگان و بدون قید و شرط خواهد بود.

اگر کالایی طرح اصلی باشد قطعا قیمتی پایین تر از قیمت کالای اصلی خواهد داشت و در توضیحات محصول قید خواهد شد و طبیعتاً این کالاها شامل ضمانت اصالت کالا نخواهند چون با ذکر اصل نبودن به فروش می رسند.

 

ارسال سریع با پست پیشتاز و سفارشی به سراسر کشور

سفارش هایی که در روزهای کاری (شنبه تا چهارشنبه) قبل از ساعت ده ثبت شود همان روز تحویل اداره پست میشود در صورتی که سفارش در غیر از ساعات کاری ثبت شود اولین روز کاری تحویل اداره پست خواهد شد و در صورتی که آماده سازی و ارسال کالایی زمان بر باشد در بخش توضیحات آن کالا قید میگردد.

امکان بازگشت کالا تا ۷ روز

در “نت تن” با خیال آسوده خرید کنید

“نت تن” خدمات بازگشت ۷ روزه کالا را برای مشتریان عزیز فراهم کرده و مشتریان می توانند محصول را تعویض و یا حتی اون رو تحت شرایطی مرجوع کنند.

 

“نت تن” رضایت و آسودگی خاطر مشتریان را دغدغه اصلی خود دانسته و همواره تلاش می کند بهترین کالاها و خدمات را در سایت خود عرضه نماید. لذا “نت تن” پس از فروش نیز پاسخگوی مخاطبان خود می باشد. برای بهره مندی از خدمات پس از فروش “نت تن” شامل ۷ روز ضمانت بازگشت کالا، نکات زیر را مورد توجه قرار دهید :

 

شرایط بازگشت کالا :

ایراد یا اشکال فنی:

  • اشکال و یا ایراد فنی باید حداکثر تا ۷ روز پس از دریافت کالا، از طریق ایمیل support@nettan.ir به “نت تن” اطلاع داده شود.
  • برای بازگرداندن کالا لازم است محصول در جعبه اصلی خود به “نت تن” بازگردانده شود لذا جعبه و یا بسته بندی آن را سالم نگاه دارید. توجه داشته باشید هرگونه برچسب زدن یا نوشتن روی جعبه اصلی و یا مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد
  • ضمانت بازگشت کالا، شامل ایرادات فنی و ظاهری (شکستگی، خط و خش و مانند آن روی بدنه کالا) که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود، نمی‏‏باشد.

 

وجود مغایرت:

  • در صورتی که کالای ارسال شده با اطلاعات ثبت شده در سایت مغایرت دارد، حداکثر تا ۲۴ ساعت (یک روز) پس از دریافت محصول، موضوع را از طریق ایمیل support@nettan.ir به “نت تن” اطلاع دهید.
  • اگر مغایرت از روی اطلاعات جعبه و یا بسته بندی کالا قابل تشخیص است برای استفاده از ضمانت بازگشت، کالا نباید از حالت بسته بندی اورجینال (پلمپ) خارج شود.
  • عکس هایی از محصولات که در سایت درج شده اند، جهت ساده سازی و کمک به مشتری برای خرید راحت تر است و این امکان وجود دارد در برخی جزییات با کالای اصلی متفاوت باشد. معیار وجود مغایرت، مشخصات فنی درج شده در سایت “نت تن” می باشد.

 

ایراد و یا آسیب دیدگی فیزیکی

  • آسیب‏‏ یا ایراد فیزیکی (مانند خط و خش، شکست شیشه و …) باید حداکثر تا ۲۴ ساعت پس از دریافت محصول، از طریق ایمیل support@nettan.ir به “نت تن” اطلاع داده شود.
  • جعبه اصلی کالا را سالم نگاه داشته و توجه شود که برای بازگرداندن کالا جعبه اصلی مورد نیاز خواهد بود. برچسب زدن یا نوشتن روی جعبه اصلی و یا مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.

 

امکان تعویض در صورت انصراف از خرید

  • انصراف از خرید و درخواست مرجوعی به کالایی تعلق می‌گیرد که باز نشده باشد، هیچ‌گونه دخل و تصرف، باز کردن بسته‌بندی اولیه، پلمب، برچسب‌ها و حتی نایلون وکیوم و شیرینک، امکان مرجوع کردن را از بین خواهد برد حتی اگر از کالا استفاده نشده باشد.
  • در صورتی که مشتری پس از دریافت کالا از خرید خود منصرف شود، حداکثر تا ۷ روز غیر کاری می تواند موضوع را از طریق ایمیل support@nettan.ir به “نت تن” اطلاع دهد. در این حالت که باید با تایید کارشناسان “نت تن” همراه باشد، کالا نباید از بسته بندی خارج و پلمپ آن باز شده باشد. همچنین در صورتی که کالا با هدیه فروخته شده، هدیه نیز باید همراه کالا بازگردانده شود.
  • به این موضوع دقت شود که با تغییر در بسته بندی اولیه (پلمپ)، امکان استفاده از ضمانت بازگشت از بین خواهد رفت.
  • همچنین توجه داشته باشید که در این حالت هزینه ارسال کالا به عهده مشتری خواهد بود.

 

آسیب دیدگی در اثر حمل و نقل :

  • آسیب‏‏ یا ایراد فیزیکی باید حداکثر تا ۲۴ ساعت پس از دریافت محصول، از طریق ایمیل support@nettan.ir به “نت تن” اطلاع داده شود.
  • در ارسال های راه دور ، با توجه به بسته بندی استاندارد “نت تن” و همچنین ارسال از طریق پست پیشتاز (و اعلام شماره مرسوله)، در صورت بروز هرگونه مشکل، مسئولیت آن به عهده شرکت حمل کننده (پست) می باشد و “نت تن” تنها با تایید شرکت حمل کننده و برای ساده سازی پیگری مشتریان، اقدام به بازگشت وجه خواهد نمود.
  • کالا و یا محصولات آسیب دیده و لوازم درون آن باید به همان صورتی که مشتری تحویل گرفته به همراه صورت جلسه شرکت پست و فاکتور، برای “نت تن” ارسال شود.
  • در صورتی که آسیب، هنگام تحویل قابل مشاهده است بهتر است مشتریان از دریافت آن خودداری نمایند تا سفارش برای بررسی و ارسال مجدد، به “نت تن” عودت شود.

 

توجه :

  • پس از بررسی کالا های مرجوعی توسط کارشناسان خدمات پس از فروش، در صورتی که کالا خارج از ضوابط مقرر در سایت مرجوع شده باشد و بدون ایراد تشخیص داده شود، برای مشتری ارسال می‌شود. در صورت استنکاف مشتری از  تحویل کالای سالم و بدون ایراد، کالای مزبور به مدت یک ماه بصورت امانت نزد دیجی کالا در واحد خدمات پس از فروش باقی می‌ماند و با انقضای این مهلت دیجی کالا در قبال کالا و زیان‌های وارده بر آن یا مفقود شدن آن هیچ‌گونه مسوولیتی نخواهد داشت.

 

ضوابط و مسئولیت‌های مربوط به فروش محصولات آرایشی و بهداشتی

  • اطلاعات هر محصول آرایشی بهداشتی در سایت “نت تن”، صرفاً برای اطلاع ‌رسانی است و جنبه مشاوره ندارد. خریدار باید قبل از استفاده از مواد آرایشی بهداشتی نسبت به کسب اطلاعات حرفه ‌ای و اخذ مشاوره از متخصص مربوط اقدام کند. همچنین، نظراتی که کاربران در خصوص کالا در ­‌سایت درج کرده ‌اند، تجربه یا اطلاعات شخصی افراد است و برای آنها و “نت تن” مسئولیتی ایجاد نمی ‌کند. همچنین “نت تن” مسئولیتی در قبال درستی اطلاعات فراهم شده روی بسته‌ بندی کالا ندارد و مسئولیت آن با شرکت تولیدکننده کالا میباشد.
  • درصورت عدم آگاهی، اطلاع و ناتوانی مشتری در استفاده از محصولات آرایشی و بهداشتی و یا ایجاد خسارت نسبت به خود یا محصول، تمامی مسئولیت ­‌های آن بر عهده مشتری است و  فروشگاه “نت تن” در این خصوص هیچگونه تعهدی نخواهد داشت.
  • در صورت تایید معیوب بودن کالای مرجوعی توسط شرکت تامین یا تولیدکننده، حداکثر تا یک ماه از تاریخ فاکتور امکان هماهنگی برگشت و سرویس به مشتری وجود دارد.
  • “نت تن” نسبت به عوارض جسمی و بیماری‌ های ناشی از استفاده محصولات آرایشی و بهداشتی (از قبیل حساسیت ‌های پوستی، جراحات و …) مسئولیت و پاسخگویی ندارد. انجام پیگیری ‌های لازم باید توسط مشتری و از طریق شرکت ‌های مربوط ( نمایندگی‌ ها و تامین ‌کنندگان رسمی کالا) انجام شود.

ضوابط و مسئولیت‌های مربوط به فروش لوازم شخصی و بهداشت و مراقبت، لوازم بدنسازی و سنجش سلامت

  • اطلاعات این محصولات صرفاً برای اطلاع ‌رسانی است و جنبه مشاوره ندارد. خریدار باید قبل از استفاده، نسبت به کسب اطلاعات حرفه ‌ای و اخذ مشاوره از متخصص مربوط اقدام کند. همچنین، نظراتی که کاربران در خصوص کالا در ‌سایت درج کرده‌ اند، تجربه یا اطلاعات شخصی افراد است و برای آنها و “نت تن” مسئولیتی ایجاد نمی‌ کند.
  • “نت تن” مسئولیتی در قبال درستی اطلاعات فراهم شده روی بسته‌بندی کالا ندارد  و مسئولیت آن با شرکت تولیدکننده کالا می باشد.
  • درصورت عدم آگاهی، اطلاع و ناتوانی مشتری در استفاده از این محصولات یا ایجاد خسارت نسبت به خود یا محصول، تمامی مسئولیت‌‌های آن بر عهده مشتری است و فروشگاه “نت تن” در این خصوص هیچگونه تعهدی نخواهد داشت.
  • “نت تن” نسبت به عوارض جسمی و بیماری‌های ناشی از استفاده از این محصولات مسئولیت و پاسخگویی ندارد. انجام پیگیری‌های لازم باید توسط مشتری و از طریق شرکت‌های مربوط ( نمایندگی‌ها و تامین‌کنندگان رسمی کالا) انجام شود.

ضوابط و مسئولیت‌های مربوط به فروش پوشاک و کفش

  •  به دلیل رعایت نکات بهداشتی و شخصی و طبیعت خاص فروش اینگونه کالاها، این گروه شامل مهلت تست ۷ روزه نیستند. بنابراین برای استفاده از گارانتی سلامت فیزیکی یا تعویض سایز مشتری می‌پذیرد در اولین فرصت  و حداکثر تا ۶ ساعت پس از دریافت کالا، درخواست خود را با ذکر شماره پیگیری سفارش، از طریق ایمیل support@nettan.ir به “نت تن” اطلاع دهد.
  • درخواست تعویض سایز تنها در صورتی پذیرفته می‌شود که کفش  یا پوشاک تنها تست شده باشند و در وضعیت اولیه و نو باشند، و روی پوشاک هیچگونه آثار استفاده مانند لکه، رنگ پریدگی یا بوی عطر و بدن وجود نداشته باشد، و مارک، دکمه و سایر ملحقات جدا نشده باشد. (توجه شود لباس زیر، مایو و لباس کودک و نوزاد شامل برگشت کالا نمیشوند) و هزینه ارسال و دریافت مجدد کالا، به عهده مشتری خواهد بود.

 

 

نحوه ارسال کالا

  • لطفاً پس از هماهنگی با کارشناسان “نت تن” اقدام به ارسال کالا نمایید.
  • کالا و تمامی لوازم همراه آن را در جعبه اصلی خود قرار داده و به صورت صحیح بسته بندی نمایید و شماره سفارش را از حساب کاربری خود در “نت تن” دریافت کرده و همراه کالا ارسال نمایید.
  • توجه نمایید که برای بازگرداندن کالا جعبه اصلی مورد نیاز خواهد بود. برچسب زدن یا نوشتن روی جعبه کالا و یا مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد. اگر نیاز به شرح موضوع می باشد آن را در برگه ای جداگانه بنویسید.
  • در صورتی که کالا را از طریق پست پیشتاز دریافت کرده اید، رسید پستی و یا صورت جلسه پست را به همراه کالا ارسال نمایید.
  • همچنین اطلاعات شخصی خود را از روی کالا حذف نمایید؛ “نت تن” تعهدی در قبال اطلاعات روی کالا نخواهد داشت.
  • کالا را از طریق پست پیشتاز برای “نت تن” ارسال نمایید؛ زیرا پرداخت هزینه ارسال بر اساس نرخ پست پیشتاز قابل انجام خواهد بود. همچنین تصویر رسید پستی را به ایمیل support@nettan.ir ارسال نمایید. پرداخت هزینه پست تنها با دریافت رسید پست پیشتاز انجام خواهد شد.

 

هزینه ارسال :

  • اگر ایراد فنی، وجود مغایرت فنی یا فیزیکی با اطلاعات جداول سایت و یا آسیب دیدگی ظاهری، به تایید کارشناسان “نت تن” برسد، هزینه‌ های ارسال به عهده “نت تن” خواهد بود.
  • در صورت انصراف از خرید یا تعویض کالا یا تایید نشدن ایراد یا مغایرت توسط کارشناسان دیجی‌کالا، هزینه ارسال و دریافت مجدد کالا، به عهده مشتری خواهد بود.

 

رسیدگی به کالاهای مرجوعی

  • ایراد ها و یا مغایرت های اعلام شده، توسط کارشناسان “نت تن” مورد بررسی قرار می گیرد، و در صورت تایید، کالا تعویض شده و یا بنا به درخواست مشتری با کالا دیگری جایگزین می شود. توجه شود که معیار عمل و اقدام “نت تن”، نظر کارشناسان این شرکت می باشد.
  • تعویض در صورتی انجام می شود که کالا مورد نظر در انبار “نت تن” وجود داشته باشد. اگر حین رسیدگی به درخواست مشتری، موجودی کالا تمام شود، “نت تن” با انتخاب مشتری کالا دیگری برای وی ارسال کرده و یا مبلغ پرداختی به مشتری بازگردانده می شود. البته در صورت انتخاب کالا دیگر اختلاف قیمت آن به مشتری بازگردانده شده و یا پیش از ارسال، از مشتری دریافت می شود.
  • همچنین پایان موجودی کالا در انبار “نت تن” و یا ارزان شدن کالا در مراحل رسیدگی به درخواست، به هیچ عنوان حقی را برای مشتری ایجاد نکرده و “نت تن” تنها می تواند مبلغ پرداخت شده توسط مشتری را به وی بازگرداند.
  • روند رسیدگی به کالاهای مرجوعی پس از دریافت کالا که شامل تست و اعلام نظر کارشناسان “نت تن” می باشد ممکن است حتی تا ۷۲ ساعت به طول بیانجامد. روند تست و اعلام نظر کارشناسان بنا به این موضوع زمان بر است که در برخی موارد نیاز به هماهنگی با شرکت وارد کننده کالا می باشد و همچنین تست کالا های الکترونیکی بعضا باید در طول زمان صورت گیرد تا از نبود مشکل اطمینان حاصل شود. البته “نت تن” تمام سعی خود را انجام خواهد داد تا در اسرع وقت رسیدگی به درخواست مشتری انجام شود.
  • پس از اعلام نظر کارشناسان، بازگرداندن مبلغ سفارش و یا تعویض کالا ظرف ۲۴ ساعت انجام خواهد شد.

 

مطابقت کامل محصول با سایت

“نت تن” متعهد میشود که تمامی توضیحات ارائه شده برای تک تک کالاها دقیقا مطابق با ویژگیهای محصول بوده و هر محصول دقیقا همانطور که هست در سایت قرار داده شود و از بزرگنمایی چه در تصاویر و چه در توضیحات ارائه شده خودداری کند.

قوانین عمومی

ضمن تشکر از انتخاب فروشگاه اینترنتی نت تن، از آنجا که استفاده از این سایت به هر شکل به معنای قبول شرایط مندرج در بخش قوانین نت تن است، تقاضا می شود آن را به دقت مطالعه فرمایید .

تعاریف

در این بخش واژه هایی که در متن قوانین مورد استفاده قرار می گیرند، تعریف می شوند .

  • فروشگاه: فروشگاه اینترنتی نت تن
  • سایت: وب سایت فروشگاه اینترنتی نت تن به آدرسwww.nettan.ir
  • محتوای سایت: شامل متن، عکس، فیلم و مشخصات فنی محصولات می باشد .
  • کاربر: هر فردی که از طریق اینترنت وارد سایت نت تن شده باشد، کاربر تلقی می شود .
  • عضو: کاربری که به عضویت اولیه یا کامل سایت درآمده باشد، عضو تلقی می شود .
  • مشتری: کاربر یا عضوی که از سایت خرید می نماید .
  • سفارش: کالا یا کالاهایی که مشتری انتخاب و قصد خرید آنها را اعلام می نماید .

ایجاب و قبول سفارش

مشابه محیط فیزیکی، در محیط الکترونیکی نیز هر گونه داد و ستدی که انجام می گیرد، نشان دهنده وقوع یک عقد یا قرارداد می باشد. عقد یا قرارداد مطابق ماده ۱۸۳ قانون مدنی عبارتست از اینکه ” یک یا چند نفر در مقابل یک یا چند نفر دیگر تعهد بر امری نمایند و مورد قبول آنها باشد ” ؛ بر همین اساس قرارداد آنلاین نیز قراردادی است که از طریق “داده پیام” منعقد می گردد .

ایجاب، پیشنهاد انجام یک معامله به شخص دیگر است بطوریکه اگر پیشنهاد مزبور مورد قبول واقع گردد، عقد منعقد می گردد. قبول نیز عبارتست از اعلام رضایت به ایجاب ابزار شده برای انعقاد قرارداد. بنابراین هنگامی که ایجاب و قبول از طریق داده پیام انجام گیرد، یک قرارداد آنلاین منعقد شده است، لذا هنگامیکه مشتری سفارش خود را نهایی می نماید در واقع قرارداد منعقد شده است، ملزم به پرداخت پول می باشد .

توجه نمایید که صرف ایجاب برای ایجاب کننده تعهدی بوجود نمی آورد و وی می تواند ضمن ایجاب، مدت زمانی که در آن پیشنهاد پابرجاست یا سایر شروط را مشخص نماید .

با توجه به آنکه طبق روال کاری فروشگاه مرحله اول خرید، استعلام سفارش می باشد، پاسخ استعلام سفارش مشتری به منزله ایجاب و نهایی کردن سفارش توسط مشتری به منزله قبول است .

ثبت هر گونه سفارش به منزله آگاهی و قبول قوانین سایت بوده و لذا مشتری موظف است قبل از هر گونه ثبت سفارش این قوانین را به دقت مطالعه و در صورتیکه با آنها موافق است، سفارش را برای استعلام ارسال نماید .

کاربران برای خرید از سایت باید دارای سن قانونی (۱۸ سال تمام) بوده یا از طریق والدین یا قیم قانونی خود از سایت خرید نمایند .

اگر به هر دلیل (مانند ایراد ظاهری در بسته بندی محصول – عدم موجود بودن محصول در انبار و …) سفارش از سوی فروشگاه لغو شود وجه پرداختی از سوی مشتری، همان روز به حساب ایشان واریز میگردد .

روش پرداخت

به منظور تامین رفاه و امنیت هر چه بیشتر مشتریان، تمامی پرداخت ها به صورت کاملا امن به وسیله کلیه کارت های عضو شتاب از طریق درگاه های بانکی معتبر  انجام میپذیرد .

 

مدت زمان تحویل سفارش ها

مدت زمان تحویل کالاها بین دو تا سه روز کاری برای پست پیشتاز  می باشد .

در صورت تمایل مشتری میتواند با ما تماس گرفته تا سفارش با پست سفارشی ارسال گردد. در این نوع ارسال مدت زمان تحویل کالاها بین چهار تا پنج روز کاری می باشد .

مسئولیت و هزینه ارسال مجدد ارسال کالا بر عهده مشتری می باشد .

نکات مهم در هنگام تحویل سفارش

  1. مشتری موظف است هنگام تحویل گرفتن سفارش و قبل از بازکردن بسته بندی، مشخصات کالای سفارش داده شده را با کالای تحویلی مطابقت داده و در صورت مغایرت از تحویل گرفتن آن خودداری نماید .
    توجه در صورتیکه مشتری بدون تطبیق دادن سفارش با کالا، آن را از بسته بندی اولیه خارج نماید، حتی در صورت مغایرت امکان عودت وجود ندارد .

 

  1. مشتری موظف است در هنگام تحویل گرفتن سفارش، تمام کالاهای سفارش داده شده خود را تحویل ظاهری بگیرد .

توجه در زمان ارسال کالا توسط شرکتهای پستی، مشتری موظف است در حضور مامور پستی و قبل از امضاء رسید تحویل کالا، از سلامت بسته بندی و سلامت ظاهری کالا مطمئن گردد و در صورتیکه کالا از نظر بسته بندی و یا سلامت ظاهری دچار ایراد گردیده باشد، ضمن تحویل نگرفتن آن، بلافاصله موضوع را به فروشگاه اطلاع دهد. در این موارد چنانچه مشتری بدون بررسی سلامت ظاهری، رسید پستی (بمنزله دریافت کالا بصورت صحیح و سالم) را امضاء نمایید، هیچ اعتراضی در مورد سلامت ظاهری کالا قابل قبول نخواهد بود و فروشگاه مسئولیتی در قبال مشکلات بعدی نخواهد داشت، زیرا علیرغم اینکه کالا تا سقف ممکن بیمه گردیده است، به دلیل آنکه مشتری شخصاً تایید نموده است که کالا را صحیح و سالم دریافت نموده است، دیگر امکان هیچگونه پیگیری برای دریافت خسارت وجود ندارد .

مسئولیت ها و تعهدات کاربران و مشتریان برای استفاده از سایت

  1. هر گونه استفاده غیر متعارف، غیر مجاز و غیر قانونی از سایت توسط کاربران که منجر به آسیب، خرابی، از دست رفتن یا تغییر اطلاعات، افشای اطلاعات شخصی کاربران و سایر ضرر و زیان های احتمالی گردد، پیگرد قانونی به دنبال خواهد داشت .
  2. کاربران موظف به حفاظت از اطلاعات شخصی کاربری خویش بوده و مسئولیت تبادل هرگونه اطلاعاتی که از طریق شناسه کاربری و رمز عبور آن ها صورت می گیرد بر عهده آنان است .
  3. فروشگاه در قبال افشای اطلاعات کاربر در اثر قصور و یا ویروسی شدن سیستم کامپیوتری وی مسئولیتی نخواهد داشت .

حق مالکیت مادی و معنوی

کلیه محتوای سایت صرفاً متعلق به فروشگاه بوده و هرگونه کپی برداری و استفاده شخصی یا تجاری از آن بدون کسب مجوز مکتوب از فروشگاه غیر مجاز و پیگرد قانونی به همراه خواهد داشت .